About Me

My photo
Not a blogger.. I just write down my own thoughts and opinions about things that matter !

Sunday 12 June 2011

أنا بستظرف

طيب و بعدن باءة ؟ 
أنا عندي إحساس إني تعبت نفسيا و جسديا و عصبيا من الناس كلها 

فاكرين وقت الثورة وبعدها كان الشعب كله بيتكلم ف السياسة و الناس فرحت و أعادوا يقولو والله الشعب مطلعش تافه و جاهل وبتاع الثورة خلت الشعب مثقف سياسيا و كلام من ده كتير.

بس بجد بجد خلاص ! كفاية مصطلحات غريبة ، كفاية فاتي،  كفاية كلام في حاجة إنتو مش فاهمينها . ماسوني ليبرالي مصاص دماء ابن وسخة ! 

 أه و عالفكرة ياروحي لو أنت مش متخرج من سياسة و إقتصاد مثلا و بدأت تتكلم عن إن إقتصاد البلد بييانهار، الاقتصاد  البتتكلم  عليه دة  بينيسبالي بظبط زي عفاف شعيب لما كانت منهارة على الريشة و البدزة. فا ياريت تخرس .. فاهم ؟ 

أقولك على سر هع أنا معطلة عاجلة الإنتاج أصلي سرقت كل ..... (هو جمع منفاخ إيه؟) المهم أنا سرقت كل المنفاخ الفلبلد و إتبرعت بهم لضحايا التسونامي فاليابان ! هما هيعرفو يستخدموه أحسن .

أنا عملت ائتلاف إسمو ائتلاف أم علي .. أصلي بحب الأم علي فشخ و كمان جدتي تبقى أم علي عشان بابا إسمو علي ! 

كفاية استظراف !

أنا مشية عايزة أعمل بيبي !




No comments:

Post a Comment